tisdag 3 mars 2009

Tur att man har vänner!

Är så tacksam för mina vänner ( T & Y) som alltid ställer upp och lyssnar på mig när jag har det jobbigt! Ni kommer nog att behövas en hel del här framöver......

Orkar inte deppa ihop här så sätter istället in lite fina vinterbilder ifrån helgen som va!



Det var en allmänt tråkig dag på jobbet i dag men efter jobbet vart det roligare. Cecilia ( en nyvunnen vän) ifrån jobbet var här hemma hos oss och hälsade på. Trevligt, nästa gång får jag hälsa på hos dig!

3 kommentarer:

Jag... sa...

Tjusiga foton! Måste ha varit från söndagen med tanke på det välbekanta ansikte jag ser där ;-)

Anytime Mallen. :-)

Kul med lite nyfunna vänner!

Kram påre

Anonym sa...

du är jätte välkommen! kram på dig!

Anonym sa...

Klart man finns där! Jättekul med bilder från den underbart härliga dagen! Nu är det ju bara grått hela tiden!!!

Massa kramar!