söndag 18 oktober 2009

Födelsedag

En månad till har passerat sen jag uppade sist. Tiden går verkligen fort. Det händer inte mycket heller utan jag jobbar mest känns det som. Helgerna går åt till städning, vila, ibland shopping och träffa släkten. I fredags hann jag faktiskt fylla år. Nu är jag hela 29 år gammal! Tack alla ni som kom ihåg och grattade mig denna idag! Uppvaktades på jobbet med två super goda super kladdiga chokladkakor som min kära kollega Elli bakat åt mig! Jättegott. Kvällen firade jag sen i lugn och ro med min familj. Fick en ny kamera av min man, blommor och choklad av mina barn! Lördagen spenderade jag och Ali tillsammans barnfria inne i stan (barnen fick vara hos mormor och morfar) vi åt lunch, tittade i affärer, fikade, gick på bio och bara strosade runt. Jättemysigt, sen åkte vi hem till mamma och pappa, åt en god middag med tårta och presenter till efterrätt såklart! Så det har varit en jättebra födelsedags helg, gjorde ju inte heller nåt att jag fick sova till 9.30 imorse!


Nästa helg ska jag på dop på lördagen och på söndagen ska vi ( jag, Ali och sonen) gå på Walking with dinosaurs. Det ska bli jättekul. Skruttan får vara hos mamma och pappa då men hon får gå i januari då vi har köpt biljetter till Disney on Ice så det är inte synd om henne!

Inga kommentarer: