lördag 31 januari 2009

Igår kväll hände det!

Det som jag aldrig trodde skulle hända. Jag färgade håret. Vet att det inte låter så speciellt men ni som känner mig vet att jag är jätte feg när de gäller mitt hår. Har velat färga mitt hår kastanjebrunt ända sen jag var typ tretton men inte vågat, men igår hände det äntligen! Är ganska nöjd, men korten är tyvärr kassa eftersom jag försökt fota mig själv men, men det får ni ta.

Före:


Efter:



Ja bilderna suger verligen få be min man fota mig ikväll men håll till godo så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! Kul att du äntligen vågade! Alltid kul med förändingar! Själv ska jag till frissan på fredag!Jag ska iofs bara klippa mig men iaf!

Anonym sa...

jätte fint malin!
jag laga vaniljkaka i går hahahaha.
kram på dig. ses i morgon.