söndag 1 februari 2009

Äntligen ny månad!

Januari har verkligen krypit fram i min värld, tråkig och jobbig början på det nya året har det varit. Hoppas nu på roligare månader framöver.


Helgen har dock gått snabbt som vanligt. Igår var vi på Göta Lejon och såg High School Musical. Det var trevligt, de sista tio minuterna var bäst. Skruttan var då hos mormor och morfar och de gick hur bra som helst Hon blev arg när vi kom tillbaka för att hämta henne, hon ville stanna längre!!


Idag har det inte hänt mycket här hemma kan jag säga. Sonen har varit på kalas, jag har bakat en kaka och sen kom alis bror med familj på besök. Thats it! Hann till och med ta en liten lur mitt på dan, det var skönt.

Här kommer nu bättre bilder på mitt hår som utlovat!:






Här är också en bild på mina fina barn och deras fina kusiner.

2 kommentarer:

Jag... sa...

Vad kul att du vågade! Vad modig du var! :-D

Hoppas du trivs! Vill gärna se det live! :-D

Anonym sa...

Ja Januari bara rullade på, rätt obemärkt och tråkig!

Men GUD vad fort tiden går!!! Lilla D ser ju jättestor ut nu ju!!! Hur gammal är hon nu egentligen?!