onsdag 11 februari 2009

Vattkoppor...

eller vattenkoppor (jag säger vattkoppor) har skruttan fått. Både bra och jobbigt! Bra att hon får det nu när hon ändå är ganska liten, jobbigt eftersom hon ganska nyss var sjuk och det är en långdragen sjukdom. Men, men det är bara att bita ihop och hålla tummarna för att det inte blir så jobbigt för henne. Än så länge har hon inte så många prickar men det är bara andra dygnet så det kommer nog mera. Sonen hade väldigt många prickar när han hade vattkoppor så jag förväntar mig det värsta!

Annars är allt som vanligt, vissa saker på jobbet är väldigt energi krävande. Men jag ska försöka sluta att lägga så mycket dålig energi på saker jag faktiskt inte kan göra något åt och istället fokusera på det jag faktisk kan påverka och försöka göra det bästa av situationen! Från och med nu ska jag köra mitt eget race!

Oj nu vaknar skruttan.......

1 kommentar:

Jag... sa...

(det heter inte vattenkoppor, de som säger det säger fel ;-) )

Hoppas hon får en mildare variant, är ju bra som sagt att hon får det ändå :-)

Hoppas det löser sig på jobbet