söndag 5 april 2009

Sommar planering....

Dags att försöka få ner nått här i bloggen, händer inte ofta nuförtiden.

Vad händer då? Mycket och inget på samma gång. Våren har äntligen kommit vilket alltid är ett plus.

Vi har börjat planera sommaren, som blir lång och härlig för min del eftersom jag kommer att ta föräldrarledigt från och med den 8 juni till den 17 aug. Det ska bli så skönt. Gör detta väldigt mycket för skuttans skull då hon behöver matträna vilket jag inte hinner med alls i dagsläget. Hon äter nu välling i munnen, vilket är jättebra men hon måste lära sig äta fast föda också. Så i juni blir det bara matträningstid med skruttan här hemma.
Den 28 juni åker vi till barnens farföräldar i Jordanien. Vi stannar precis en månad och kommer hem igen den 28 juli. Sen i början på augusti så blir det Gotland i en vecka. Känns som en bra planering. Bara två månader kvar på jobbet då!!

Skruttan har sovit sitt eget rum inatt för första gången. Igår bytte vi nämligen barnens rum, sonen fick det större rummet och skruttan det lilla. Det blev jättebra! Så igår invigde skruttan sin princesssäng och hon sov faktiskt som en liten princessa hela natten igenom, så duktig!! Sen att jag inte fick mycket sömn är en annan femma. Jag gick upp och kollade till henne flera gånger, men, men jag ska väl vänja mig jag med!

1 kommentar:

Jag... sa...

Ja hon är så duktig!!!