söndag 22 mars 2009

Söta kusiner!

Så var det söndag igen, gud vad veckorna går fort!

Denna vecka har jag inte mått så så bra, haft ont i magen och vart allmänt borta både i kropp och knopp, har inte haft någon matlust och sovit dåligt. Men jag har jobbat på ändå, vet egentligen inte varför men så är det ialla fall. Men igår var det lördag och tack vare min kära familj så fick jag ta igen mig ordentligt. Låg i soffan hela dagen, det behövde jag verkligen. All stress släppte.
Idag söndag mår jag bra igen, redo för en ny arbetsvecka och sjukhusbesök, denna vecka har vi nämligen tre sjukhus besök framför oss. Känns jobbigt måste jag erkänna men, men inte mycket att göra åt, det är bara att få det överstökat... Håll tummarna för oss.
Ikväll var vi hos amo (barnens farbror) med familj. Skruttan var jättesnäll mot lillkusinen och hjälpte till att ta upp hennes leksak som for i golvet stup i kvarten ( ungen är sex månader, vad ska man säga)!

En liten sötnos eller hur?! Lik sin mor !

1 kommentar:

Therese sa...

Har jag inte kommenterat detta?!
Ja hon e en grym kombo av mor och bror skulle jag säga! haha sötisen!

PS.Alla barne e fina så klart!.DS