söndag 10 maj 2009

Huvudvärk...

Vaknade med huvudvärk i morse. Lagom kul att vakna då. Igår satt jag uppe ganska länge också och då vaknar självklart skuttan ovanligt tidigt på morgonen så särskilt pigg är jag inte, det slår aldrig fel!
Skönt dock att vi inte har några planer idag föränns vid fem snåret då vi ska till Ahmed och Diana och säga hej då till Diana och barnen som åker till Jordanien imorgon. När jag berättade det för min son blev han avundsjuk, han vill också åka till Jordanien så då kändes bra att vi ändå bestämt oss för att åka . Det är ju bara sju veckor kvar för oss sen är vi också där!
Själv har jag bara 4 veckor kvar på jobbet sen har jag en lång semester! Ska bli så skönt!

Ja vad händer annars? Inte mycket må jag säga, förutom trevliga händelser som att jag tvättar min sons mobil i tvättmaskinen så rullar liver bara på.
Jo, igår var jag och skruttan hos Cecilia en stund på kvällen och hälsade på. Det var trevligt, gott och roligt att se hur du har det!

1 kommentar:

cicci sa...

hej malin, hur mår du??
kram cicci